צור סיסמאות חזקות ואקראיות

צור סיסמאות חזקות

צור סיסמאות חזקות ואקראיות

סיסמאות הן איום ביטחוני אמיתי. יותר מ 80% מהפרצות הקשורות לפריצה נובעות מסיסמאות חלשות או גנובות, עולה מהדוח שפורסם לאחרונה . אז אם ברצונך לשמור על המידע והנכסים האישיים שלך, יצירת סיסמאות מאובטחות היא צעד ראשון גדול. וכאן יכול גנרטור הסיסמאות של LastPass לעזור. סיסמאות בלתי אפשריות לפיצוח הן מורכבות עם סוגים רבים של תווים (מספרים, אותיות וסמלים). הפיכת הסיסמאות שלך שונה לכל אתר או אפליקציה מסייעת גם להתגונן מפני פריצות. כלי מחולל סיסמאות זה פועל באופן מקומי במחשב Windows, Mac או Linux, כמו גם מכשיר iOS או Android. הסיסמאות שאתה מייצר לעולם לא נשלחות דרך האינטרנט.

העצות הטובות ביותר לסיסמאות של המקצוענים
1. השתמש תמיד בסיסמה ייחודית לכל חשבון שאתה יוצר. הסכנה בשימוש בסיסמאות היא שברגע שיש לאתר אחד נושא האבטחה, קל מאוד להאקרים לנסות את אותו שם משתמש וסיסמא באתרים אחרים.
2. אל תשתמש במידע המאפשר זיהוי אישי בסיסמאות שלך. יתכן שקל לזכור שמות, ימי הולדת וכתובות רחוב, אך הם נמצאים בקלות באופן מקוון ויש להימנע תמיד מסיסמאות כדי להבטיח את החוזק הגדול ביותר.
3. ודא שהסיסמאות שלך הן לפחות 12 תווים וכוללות אותיות, מספרים ותווים מיוחדים. יש אנשים שמעדיפים ליצור סיסמאות באורך של 14 או 20 תווים.
4. אם אתה יוצר סיסמת אב שתצטרך לזכור, נסה להשתמש בביטויים או מילים מהסרט או השיר האהוב עליך. פשוט הוסף תווים אקראיים, אך אל תחליף אותם בדפוסים קלים.
5. השתמש במנהל סיסמאות כמו LastPass כדי לשמור את הסיסמאות שלך. אנו שומרים על המידע שלך מוגן מפני התקפות או חטטנות.
6. הימנע מסיסמאות חלשות, נפוצות, כמו asd123, password1 או Temp !. כמה דוגמאות לסיסמא חזקה כוללות: S & 2x4S12nLS1 *, JANa @ sx3l2 & s $, 49915w5 $ oYmH.
7. הימנע משימוש במידע אישי לשאלות האבטחה שלך, במקום זאת, השתמש ב- LastPass כדי ליצור "סיסמא" נוספת ושמור אותה כתשובה לשאלות אלה. הסיבה? חלק ממידע זה, כמו שם הרחוב שגדל עליו או של אמך שם הנעורים, נמצא בקלות על ידי האקרים וניתן להשתמש בו בהתקפה של כוח סוער כדי לקבל גישה לחשבונות שלך.
8. הימנע משימוש בסיסמאות דומות שמשנות רק מילה או תו בודד. תרגול זה מחליש את אבטחת חשבונך באתרים מרובים.
9. שנה את הסיסמאות שלך כשיש לך סיבה , למשל לאחר ששיתפת אותם עם מישהו, לאחר שפרצה אתר כלשהו, ​​או אם חלפה יותר משנה מאז סיבבת אותו לאחרונה.
10. לעולם אל תשתף את הסיסמאות שלך באמצעות דואר אלקטרוני או הודעת טקסט. הדרך הבטוחה לשתף היא עם כלי כמו LastPass שנותן לך את האפשרות לשתף סיסמא מוסתרת ואף לבטל את הגישה בבוא העת.

צור סיסמאות חזקות

Facebook
Twitter
LinkedIn

השאירו תגובה

תוכן עניינים

חיפוש
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

אודות האתר

אינדקס אתרים ישראלי הכולל אלפי קישורים לאתרים נבחרים בנושאים שונים.

כל הפרסומים המופיעים באתר אינדקס אתרים הינם בגדר המלצה בלבד ואין בהם כדי לחייב את מנהלי האתר.

פוסטים חדשים

עקוב אחרינו

הירשם לניוזלטר שלנו

אינדקס עסקים ישראלי

דילוג לתוכן