עיצוב הבית תלוי לגמרי בך

עיצוב הבית

אם אתם מתחילים בתהליך בניית בית חדש או מעבר לבית אחר, אז אתם מודעים היטב לאיזה תהליך מדובר. נראה שיש אין סוף כמות של החלטות שיש לקבל ויש לבחור בחירות. אחת ההחלטות הגדולות ביותר שעדיין התעלמו מהתהליך היא ההחלטה על העיצוב המתאים לבית החדש שלכם.

כמעצבת פנים, אני אוהבת להזכיר לאנשים את החשיבות שבבחירת העיצוב המתאים לבתיהם. לעתים קרובות מדי אני רואה אנשים בונים או קונים את הבתים המדהימים האלה אבל אז נעצרים לפני שהם מסיימים אותם לחלוטין עם העיצוב הנכון. אפילו הבית היפה ביותר יישאר הרבה מתחת לפוטנציאל שלו עד שהוא יתמלא בעיצוב נהדר.

איך אתה מסתדר בבחירת תפאורה נהדרת, אתה שואל? ובכן, העידוד הראשון שלי ללקוחות פוטנציאליים הוא לחשוב על הדברים שהם אוהבים. אני שולחת אותם הביתה עם ערימה של מגזיני בית ועיצוב ומבקשת מהם לסמן פריטים, צבעים או כל רעיונות שהם אוהבים. כשהם חוזרים למשרדי אנו מנסים לחבר את רעיונותיהם ומבססים בסיס טוב לעיצוב הבית שלהם. אם אתה יכול, לך לספריה מקומית ובדוק כמה מגזינים שאתה יכול. קח כמה שעות או כמה ימים, זמן רב ככל שיהיה לך, ותראה אילו רעיונות לעיצוב תוכלו להכין. תתפלאו כמה קל לצמצם את מה שמתאים לסגנון שלכם ומה לא.

לאחר שאנשים הצטמצמו בסגנון שמתאים לרצונות העיצוב שלהם, השלב הבא הוא לבוא עם ערכת צבעים שנראית כמתאימה להם ולבית שלהם. כניסה לחנות צבע ואיסוף דגימות צבע היא דרך נהדרת להשוות בין צבעים וגוונים. אני לא יכול להדגיש מספיק את חשיבות הצבע בעת עיצוב תפאורה לבית. אתה יכול לעשות את כל השאר כמו שצריך ועדיין להיכשל בעיצוב שלך אלא אם כן הצבעים בדיוק צודקים. מפתח שכדאי לזכור הוא לזכור מי אתה כשאתה בוחר צבעים. אתה לא רוצה שאנשים יכנסו לבית שלך ותוהים כמה זה נראה ממך ומהסגנון שלך.

תמיד כדאי לבחור תחילה עיצוב לחדר החשוב ביותר בבית. החדר הזה ישתנה עבור כל אדם, אך הנקודה זהה. אתה רוצה להכניס זמן ואנרגיה לחדר שמשמעותו המון עבורך ושתשתמש הרבה. בין אם זה הסלון, המטבח, חדר המשפחה או חדר השינה הראשי, אל תכנסו יותר מדי לעיצוב שלכם מבלי לעשות את החדר הראשון הזה היטב.

יש עוד הרבה דברים שאפשר לומר על עיצוב. הדבר החשוב לעת עתה הוא פשוט להתחיל לאסוף רעיונות ולשוחח עם אנשי מקצוע לעזרה.

Facebook
Twitter
LinkedIn

השאירו תגובה

תוכן עניינים

חיפוש
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

אודות האתר

אינדקס אתרים ישראלי הכולל אלפי קישורים לאתרים נבחרים בנושאים שונים.

כל הפרסומים המופיעים באתר אינדקס אתרים הינם בגדר המלצה בלבד ואין בהם כדי לחייב את מנהלי האתר.

פוסטים חדשים

עקוב אחרינו

הירשם לניוזלטר שלנו

אינדקס עסקים ישראלי

דילוג לתוכן