כיצד למחוק את כל המידע הישן במחשב הישן שלך

דיסק קשיח

אז התשובה הזו באמת תלויה בסוג הכונן הקשיח שיש לכם

אם זהו SSD (כונן מצב מוצק):
אם הכונן הוא SSD, הייתי ממליץ לשרוף אותו. הם בדרך כלל נמצאים בתיק פלסטיק והיו נמסים מהר מאוד. הפיכת כל הכונן ללא תועלת. אם שריפה איננה אפשרות אז לפרק אותה כמו קרקר זו גם אפשרות טובה. SSDs קשה מאוד לשחזר נתונים מהם לאחר שנפגעו.

אם זהו דיסק קשיח (כונן דיסק קשיח):
אם הכונן הוא כונן מגש ישן יותר הייתי ממליץ להרוס ידנית. השג נהג בורג ראש משושה קטן והסר את מכסה המעטפת מהכונן הפיזי. בפנים תראו 1–5 פלטות. הפלטות הן פשוט דיסקים מבריקים, אי אפשר לפספס אותם. אם יש רק מגש אחד, אתה במזל. גרדו את זה לעזאזל, סלעים, מתכת, כל דבר שתוכלו לשים עליו בכדי להרוס את פני השטח של אותו מגש. אם אתה רוצה להיות בטוח כפול לשלושה אז הסר את המגש מהדיור והרס את שני הצדדים. אם יש יותר מגש אחד, סביר להניח שתצטרך לעשות זאת בכל מקרה.

בנוסף, מגנטים גדולים עובדים גם על דיסקים קשיחים. הצבת מגנט חזק מאוד בכונן וסביבתו תגרום נזק לנתונים, עם זאת; הבעיה היא שקשה לדעת אילו נתונים נפגעים ומה שרדו בשיטה זו.

צוותי שחזור נתונים טובים מאוד במה שהם עושים ויכולים לקבל מידע מהכוננים בשיטות מעבר למקובל. העצה שלי היא להסיר את הפלטות ולמחוק אותן לחלוטין. כך גם ב- SSD.

הבעיה עם מגבוני תוכנה:
אני רואה הרבה תגובות שמתחילות להמליץ ​​לך להשתמש בתוכנה ספציפית כדי למחוק את הכונן. אמנם זוהי שיטה ניגבת לניגוב אך היא אינה הטובה ביותר. אנסה להסביר כיצד מגבוני תוכנה עובדים בצורה הקלה ביותר כדי להראות את התקלות האפשריות. האם כתבת אי פעם את המילה הלא נכונה על דף נייר? נניח שכתבת את העבודה הלא נכונה ואתה רוצה לוודא שהמילה לא נקראת על ידי אף אחד. ובכן, אם זה בעט, מחיקה פשוטה לא תעזור, אז במקום זאת תנסו לכסות אותו בעוד דיו. יש שיצייר שרבוטים על המילה או יחצו אותה, או פשוט ימשיכו מילים אחרות מעליה כדי להטביע את הבעיה. כך עובדים מגבוני תוכנה. הם כותבים מידע על גבי הנתונים שוב ושוב ומנסים להטביע את מה שהיה שם מלכתחילה. זה בהחלט יכול לעבוד, ממש כמו לשרטט טעויות בכתב עט, אבל אם השרבוט לא מספיק טוב המילה עדיין תוכל לקרוא. סתם אוכל למחשבה.

צילום: wikimedia

Facebook
Twitter
LinkedIn

השאירו תגובה

תוכן עניינים

חיפוש
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

אודות האתר

אינדקס אתרים ישראלי הכולל אלפי קישורים לאתרים נבחרים בנושאים שונים.

כל הפרסומים המופיעים באתר אינדקס אתרים הינם בגדר המלצה בלבד ואין בהם כדי לחייב את מנהלי האתר.

פוסטים חדשים

עקוב אחרינו

הירשם לניוזלטר שלנו

אינדקס עסקים ישראלי

דילוג לתוכן