חומרי בנייה שישמשו בתהליך הבניה

מאמרים

חומרי בנייה שישמשו בתהליך הבניה

אילו חומרים משמשים לבנייה?
*שלד וטיח – השלב הראשוני בבניה הוא שלב הקמת השלד. בשלב זה יש צורך בחומרי בניין כמו מלט, ברזל, חול וחצץ. חומרים אלו ישמשו בהקמת השלד של המבנה.
*חשמל, אינסטלציה וסניטריה – כאשר השלד עומד מוכן עוברים לשלב הבא של הקמת מערכת החשמל ומערכת האינסטלציה. בשלב זה יהיה צורך בחוטי חשמל, צנרת אביזרי אינסטלציה, ובהמשך גם שקעים, מתגים, ברזים, כיורים וכן הלאה.

*טיח וצבע – לאחר הקמת השלד יעבור הצוות לשלב הטיוח והצביעה של הקירות. כדי לבצע את השלב המשמעותי הזה יש צורך להצטייד עם טיח, קוורצמנט, שליכט, שפריץ ומוצרי טיוח נוספים. לאחר הטיוח והשיוף עוברים לשלב הצביעה.

*כלי עבודה – את כל השלבים המפורטים מבצעים בעזרת כלים ייעודיים שמאפשרים לעובדים לבצע את המשימות הנדרשות ביעילות מקסימלית ובנוחות רבה. הכלים חלקם חשמליים ומופעלים בעוצמה. לדוגמה, פטישון, ג’קסון, מקדחה וכן הלאה. ואילו הסוג השני של הכלים הם כלים ידניים – פטיש, שפכטל, פלס ועוד. כל כלי מתבלה בהלך השימוש ויש להחליף אותו מפעם לפעם בכלי חדש.

*חומרי איטום – במטרה לאטום את המבנה ולהגן עליו מפני חדירת רטיבות פנימה יש לאטום אותו בחומרים מיוחדים שמטרתם למנוע חדירה של טיפות מים לתוך המבנה.

*גבס – במהלך עיצוב החלק הפנימי של המבנה עושים שימוש עם לוחות גבס ומוצרים משלימים שמשמשים במהלך בנייה בגבס. מוצרים אלו מאפשרים להשיג תוצאה חלקה, מעוצבת ונקייה של קיר, תקרה או נישת גבס.

*בידוד – המבנה צריך להיות מבודד הן מבחינה אקוסטית והן בחינה תרמית. חומרים מיוחדים כלולים בקטגוריה זו ומאפשרים להשיג את התוצאה הרצויה.

חומרי בניין

Facebook
Twitter
LinkedIn

השאירו תגובה

תוכן עניינים

חיפוש
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

אודות האתר

אינדקס אתרים ישראלי הכולל אלפי קישורים לאתרים נבחרים בנושאים שונים.

כל הפרסומים המופיעים באתר אינדקס אתרים הינם בגדר המלצה בלבד ואין בהם כדי לחייב את מנהלי האתר.

פוסטים חדשים

עקוב אחרינו

הירשם לניוזלטר שלנו

אינדקס עסקים ישראלי

דילוג לתוכן