דלת למינטו, דלת פולימר, דלת מעוצבת

מאמרים

דלתות פנים הפכו להרבה יותר מדלתות פונקציונליות שמפרידות בין חדרי הבית השונים. כיום דלתות פנים הם גורם דומיננטי ומשמעותי גם מבחינה עיצובית – הן של חללים וחדרים ספציפיים והן של הבית כולו. יש כאלו שמחשיבים דלתות פנים כרהיט לכל דבר ועניין – מה שמוכיח אולי  יותר מכל את השנוי שהן עברו.

מסיבה זו ניתן למצוא קשת רחבה של אפשרויות בתחום זה: החל מדלתות סטנדרטיות ופשוטות וכלה בדלתות יוקרתיות שעשויות ממגוון של חומרי גלם ייחודיים. מכיוון שהבחירה קשה חשוב להגדיר מספר דברים שכאשר הולכים לבחור דלת פנים כלשהי, למשל את תפקיד הדלת, את רמת הבידוד האקוסטי הדרושה הן לחדר עצמו והן לבית כולו, את חשיבותה בתחום העיצוב הכללי של הבית, את משמעותה מבחינת החדר הספציפי ועוד.

עיצוב של דלתות פנים כולל הן את חומר הגלם ממנו היא עשויה, הן את הגוון של הדלת, הן את המרקם שלה, הן של מערכת הפרזול (ידיות ומנגנון הנעילה) והן של תוספות שונות כמו פסי קישוט בדוגמאות מיוחדות, סוג הצירים, סוגים שונים של זיגוג ועוד. גם תחום החיפוי של דלתות פנים הוא עולם ומלואו וכיום ניתן למצוא דלת למינטו, דלת פולימר, דלת עץ, דלת בגמר צבע ועוד.

עם זאת, הודות להתקדמות הטכנולוגיות גם דלתות פנים מעוצבות הן דלתות איכותיות. דלתות אלו עומדות בסטנדרטים המקצועיים המחמירים ביותר ובדרישות התקן הישראלי והאירופאי כמו בטיחות אש, עמידות בפני מזיקים, חסינות בפני מים ועוד. המשמעות היא שדלתות אלו מבטיחות שנים רבות של ראש שקט וביטחון נפשי.

יש כאלו שמעדיפים שגם לדלתות מעוצבות יהיו גוונים ניטרליים ומידות סטנדרטיות לרוב משתי סיבות : הגוונים הניטרליים מבטיחים שצבע הדלת לא ייצא מהאופנה (כי הוא לא כפוף לטרנד כזה או אחר) והמידות מבטיחות התאמה לכל מטרה. עם זאת, ברוב המקרים ניתן להשיג דלתות אלו בהתאמה אישית לדרישות שונות כמו מידות (רוחב וגובה), מפרט טכני, תקציב ועוד – מה שאומר שהדלת מתאימה לכם ולא אתם לדלת.


Facebook
Twitter
LinkedIn

השאירו תגובה

תוכן עניינים

חיפוש
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

אודות האתר

אינדקס אתרים ישראלי הכולל אלפי קישורים לאתרים נבחרים בנושאים שונים.

כל הפרסומים המופיעים באתר אינדקס אתרים הינם בגדר המלצה בלבד ואין בהם כדי לחייב את מנהלי האתר.

פוסטים חדשים

עקוב אחרינו

הירשם לניוזלטר שלנו

אינדקס עסקים ישראלי

דילוג לתוכן