גירושין, לבנות מחדש את החיים שלך

גירושין, לבנות מחדש את החיים

גירושין הוא דבר שאף אחד לא רוצה להתמודד איתו. זה מצב קשה, כי אנשים רבים צריכים למצוא את הכוח כדי לעבור. לפעמים יש רגשות קשים בין שני זוגות ולפעמים בני הזוג עדיין להסתדר טוב מאוד. קשה לדעת מה עומד לקרות ולפעמים אתה רק צריך לראות איך זה הולך. הכדור נמצא בחצר שלך ואתה צריך לעשות את הבחירות הטובות ביותר שאתה יכול.

דבר אחד בטוח; ברגע שאתה גרוש, אתה לא צריך להיות שיש אינטימי עם האקס שלך. זה לא משהו כי הוא חכם בגלל הבעיות שיבואו יחד עם זה. אתה רוצה לשבור את הקשרים שלך, כך שאתה חופשי ומסוגל לנוע בקלות על דברים טובים יותר.

אתה רוצה להישאר ידידותי עם לשעבר שלך. זה מסיבות ברורות. כאשר הדברים הולכים הרבה יותר חלקה, אתה תמצא את זה קל יותר להשיג דברים שהושלמו. אתה באמת יכול להרוג אותם עם חסד אבל אתה לא רוצה להיות כל כך טוב, כי אתה מסכן את הבריאות שלך ואת הרווחה מכל סיבה שהיא. אתה לא רוצה להסתבך עם השותפות של קיום יחסי מין עם לשעבר שלך כאשר אתה מנסה לבנות מחדש את החיים שלך לעשות משהו טוב יותר עבור העתיד שלך.

כאשר אתה מנסה לבנות מחדש את החיים שלך, אתה רוצה לעשות את הדברים הנכונים. אתה צריך לעשות את הבחירות הנכונות לך ולמשפחתך, כך שאתה לא לשים את כולם להיות בסיכון. זה יכלול גם את לשעבר. כאשר אתה עדיין נושא על מערכת יחסים אינטימית עם השותף לשעבר שלך, תמצא כי אתה יכול להיות הגדרת אחד שלך עבור נפילה גדולה מאוד. זה לא משהו שאתה צריך לעשות בשלב זה של המשחק.

גירושין הוא משהו שיכול להיות מסובך מאוד וכאשר אתה משלב עם לשעבר שלך, אתה רק עושה את המצב יותר מסובך. אתה צריך לוודא שאתה ניתוק קשרים אלה ולהפוך אותו מאוד ברור כי אתה לא מעוניין בחלק הזה של החיים שלך יותר. אתה צריך לוודא את זה לפני שאתה קובץ עבור גירושין אבל יש מערכת יחסים פיזית זה לא הדבר היחיד שחשוב עם נישואים. אתה צריך את כל הגורמים שם, כך שאתה יכול להיות מערכת יחסים מוצלחת שעובדת עבור שניכם.

יש כל כך הרבה דברים לדאוג כאשר אתה מנסה לבנות מחדש את החיים לאחר גירושין. יש לך כל כך הרבה על הצלחת שלך. אתה רוצה להיות זהיר ולעשות את ההחלטות חכם שאתה יודע שאתה יכול לעשות. אתה צריך להיות מוכן לתת את הצד הפיזי של היחסים שלך ללכת, כך שאתה יכול לשחרר את דעתך ואת הגוף עד הפרק הבא בחיים שלך.

יש כל כך הרבה חיים בחוץ, וכאשר אתה גרוש, אתה יכול לקחת את כל זה. אתה לא צריך להיות מחזיק על העבר גם אם זה מנחם באותה עת. אתה רוצה לצאת לשם ולגלות מי אתה ומה המטרות והחלומות שלך נמצאים בחיים. זוהי הדרך היחידה שבה אתה יכול לעשות את החיים החדשים שלך הצלחה ענקית. זה הולך להיות שווה את השליטה העצמית שיש לך כשמדובר הימנעות מקיים יחסי מין עם האקס שלך.

 


Facebook
Twitter
LinkedIn

השאירו תגובה

תוכן עניינים

חיפוש
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

אודות האתר

אינדקס אתרים ישראלי הכולל אלפי קישורים לאתרים נבחרים בנושאים שונים.

כל הפרסומים המופיעים באתר אינדקס אתרים הינם בגדר המלצה בלבד ואין בהם כדי לחייב את מנהלי האתר.

פוסטים חדשים

עקוב אחרינו

הירשם לניוזלטר שלנו

אינדקס עסקים ישראלי

דילוג לתוכן