איך אתה יכול להגדיל את הביקורים באתר שלך?

להגדיל את הביקורים באתר

כמו ברוב תחומי השיווק הייתי אומר שהכל מתחיל בהכרת הקהל שלך. בנה פרסונה של קונה – אוסף של מאפיינים משותפים שאתה מניח שיש ללקוח האידיאלי שלך – וצור עימו תוכן בראש.

הדבר שהולך להביא אנשים לאתר שלך הוא התוכן שאתה יוצר, כך שבאופן טבעי, אתה רוצה ליצור את התוכן הכי שניתן לגלות. חלק מזה מסתכם במחקר מילות מפתח. אתה יכול לשבת עם רעיון בראש שאתה פשוט צריך לרדת על הנייר, וזה נהדר (אתה בטח ממש נלהב מהנושא הזה) אבל זה אולי לא הנושא הכי ניתן לגלות בכדור הארץ (או שזה כל כך פופולרי שהוא הוטבע על ידי אתרים אחרים גדולים יותר). השתמש בכלים כמו מילות מפתח בכל מקום או SEMrush (או חיפוש פשוט ב- Google) נסה למצוא מילות מפתח ספציפיות יותר עם זנב ארוך יותר, שימשכו אנשים המחפשים משהו מסוים. יתכן שמדובר בבריכה קטנה יותר, אך סביר להניח שתשיג קליקים נוספים.
לאחר שכתבת את התוכן שלך, וודא שהוא מותאם למנועי חיפוש. שוב, אתה רוצה שהתוכן שלך יהיה גלוי, וחלק גדול מכך הוא קידום אתרים. הם חלפו ימי השיבוש של מילת המפתח שלך בכל מקום שהוא יתאים, אם כי … האלגוריתם של גוגל חכם מדי לזה בימינו. במקום זאת עליכם להשתמש בו במשורה, במקום בו הוא מרגיש טבעי. השתמש בו בכותרת, בכותרת, בשבלוג ובמטא התיאור שלך, אך במשורה בגוף הפוסט. דמיין שהאלגוריתם הוא מישהו שקורא את הפוסט שלך כדי לקבוע עד כמה הוא רלוונטי למילת המפתח שלך. אדם זה הולך לחשוד אם יקרא את מילת המפתח יותר מדי פעמים.
שתפו גם את התוכן שלכם במדיה החברתית! זה לא רק שמוסיף לרלוונטיות של המותג שלך, אלא שזה פותח את הדלת לעוקבים שלך לשתף את התוכן שלך עם קהל חבריהם – קהל שאולי לא שמע עלייך.
נסה לפרסם גם לעתים קרובות. אני לא אהיה האדם שאומר לך שאתה צריך לפרסם בלוג חדש מספר פעמים ביום, אבל כמה פעמים בשבוע זה לא יהיה רע. מודעות אלה רלוונטיות לבלוג שלך ויעזרו לך להשיג דירוג גבוה יותר במנועי חיפוש. רענון תוכן ישן הוא דרך נהדרת "לפרסם משהו חדש" כשגם אתה מקצר זמן.

Load WooCommerce Stores in 249ms!

אם יש לך את האמצעים, לזרוק קצת כסף מאחורי ההודעות שלך, בצורה של מודעות PPC או מודעות מדיה חברתית, יכול לעזור לפרוץ את חלק מהרעש של נוף דיגיטלי צפוף כבר. התנסה במספר ערוצים ובדוק אילו מהם מתאימים לך.
ברגע שאתה רואה את התנועה מתחילה להתגלגל, השאלה הופכת להיות "מה אתה עושה עם התנועה הזו?", משהו כמו שרק 2% ממבקרי אתר B2B ממירים אי פעם טופס מקוון, שהוא 98% הזדמנות אבודה. גשש מבקרים באתר יכול לעזור לך להפוך חלק מתעבורה שאבדה למובילי B2B חמים.
Clickback WEB מזהה את החברות המבקרות באתר שלך (גם כאשר אינן ממירות המרה) ומספק לך את פרטי הקשר B2B של מקבלי ההחלטות העיקריים שלהם. זה שימושי מכמה סיבות.
כשאנשים מקפצים, זה בדרך כלל בגלל שהם לא מצאו את מה שהם חיפשו מיד או שהם הסיחו את דעתם והעלו אותך על המבער האחורי. בעזרת המידע שלהם אתה יכול להושיט יד ולטפל בכל הדאגות שהיו לך שגרמו להם לעזוב, או להוסיף אותם למסע הפרסום שלך בדוא"ל הקר כדי לטפח אותם עד שהם יהיו מוכנים לקבל החלטת רכישה.
אחד היתרונות היותר בלתי נשמעים של Clickback WEB הוא שעם המידע שתקבל, עליכם לקבל הבנה מעמיקה יותר של מי בדיוק מבקר באתר שלכם. זה אמור לאפשר לך לשנות את אסטרטגיית התוכן שלך, פרסומות של קונים, קריאות לפעולה או כל דבר אחר כדי לשפר את ההמרות שלך.

אני מקווה שזה מועיל!

Load WordPress Sites in as fast as 37ms! 

Facebook
Twitter
LinkedIn

השאירו תגובה

תוכן עניינים

חיפוש
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

אודות האתר

אינדקס אתרים ישראלי הכולל אלפי קישורים לאתרים נבחרים בנושאים שונים.

כל הפרסומים המופיעים באתר אינדקס אתרים הינם בגדר המלצה בלבד ואין בהם כדי לחייב את מנהלי האתר.

פוסטים חדשים

עקוב אחרינו

הירשם לניוזלטר שלנו

אינדקס עסקים ישראלי

דילוג לתוכן